Saturday, January 8, 2011

2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera kat semua warga yg membaca blog nih..

makanya, aku sebagai warga Malaysia merangkap kepada salah satu penduduk di Selangor, Meru dan juga warga SMK Meru serta salah satu angkatan 4 Science 1 2010 ingin memaklumkan..

this is the first update for 2011..
heheh, sajer jer..

dan kami juga telah pun melakukan sedikit perubahan ke atas kelas baru kami..
5Science1..
hari ini pukul 8 pagi tadi lebih kurang..
gambar?? kat cik Mira..

bukan itu saja.. sebenarnya yang aku nak cakap adalah mengenai perubahan
dalam diri masing-masing..
terutama kita semua..

upps, terlebih dahulu mengalu-alukan kawan baru kami, Syafiq dan juga Sya..
sekarang kami seramai 30 0rang..
terbaik lah!

kembali pada perbincangan tadi..
tahun ini kita semua bakal menghadapi SPM yang dijangka tiba pada bulan 11 nanti..
....(rasa cam tanak tulis dah..)
errm..heh, jadi, aku nak cakap semoga anda semua sedar tanggungjawab kita semua..
dan doakan aku juga supaya sedar kembali bahawa peperiksaan ini bukan macam yang lain..
lebih mencabar , terutamanya kita bakal bersaing untuk kemasukan ke IPTA nanti..
apa lagi kini ramai pelajar yang bijak dari seluruh Malaysia..
itu pasal la ada A+, A-, A, dan sebagainya..
jadi......


sedarrrlahh kalian..